دو نی نی

دو نی نی

دو نی نی

دو نی نی

دونی نی

کلمات کلیدی

دانلود پاورپوینت آموزش مطالب مهم و پرکاربرد در حسابداری

پاورپوینت بررسی جریان آب زیر زمینی .

ارزیابی مفاهیم و محتوای فمینیستی در سینمای زنان فیلمساز ایرانی.

راهنمای فارسی اینورتر میکرومستر 440 + درایو Micro master 440 .

پاورپوینت شناخت و بررسی گره چینی چوبی در بناهای تاریخی گرگان .

دانلود 4 تا از بهترین جزوه های PDF آموزش برنامه نویسی پایتون .

پایداری سود در شرکت های پذیرفته شده در بازار

جواب تمرینات کتاب 2 American English File Workbook .

پیداکردن دامنه با دامین اتوریتی بالا بدون نرم افزار.

مجموعه ای از گیاهان .

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975)

پاورپوینت مدل سازی معادلات ساختاری - شامل 68 اسلاید

PPTX .

بازاریابی و فروش و مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت روان درمانی پویشی فشرده و کوتاه مدت (ISTDP).

بررسی تئوری خطر در مسئولیت.

تحقیق با موضوع زمینه های ظهور هوش مصنوعی و سیستمهای خبره

انزوا - عزلت و تنهایی در دیوان شهریار.

پاورپوینت آشنایی با ایمیل مارکتینگ.

تحقیق با موضوع انیمیشن سنتی .

فایل طراحی استخر بتنی در نرم افزار SAP2000

پاورپوینت آشنایی با انگیزش و فرآیند آن.

پاورپوینت GIS سیستم اطلاعاتی

پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - اسکریپر .

پاورپوینت تاسیسات و تجهیزات شهری و پارکینگ.

تحقیق ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری .

پاورپوینت انواع لودر و کاربرد آن.

تحقیق در مورد سرای دوستی (مرکز کودکان خیابانی) .

پاورپوینت چشم انداز GIS در کشور کره جنوبی.

تحقیق با موضوع انیمیشن سنتی .

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۴ ق.ظ
تحقیق با موضوع انیمیشن سنتی

تحقیق با موضوع انیمیشن سنتی 41صفحه قالب ورد قابل ویرایش

دانلود تحقیق با موضوع انیمیشن سنتی

تحقیق با موضوع انیمیشن سنتی
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 33 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41

توضیحات:

تحقیق با موضوع انیمیشن سنتی

41صفحه قالب ورد قابل ویرایش

بخشی ازمتن:

 

انیمیشن سنّتی
طلیعة کمیک استریپ امروزی در یک نقاشی دیواری مصری در حدود 2000 سال قبل از میلاد مشاهده می شود. در صفحات پی در پی، آن نشان دهندة حرکت های دو کشتی گیر در حالتهای مختلف است. در یکی از مهمترین تصاویر لئوناردو داوینچی، نشان می دهد که بالها در موقعیتهای مختلف چگونه به نظر می رسند. فرشتگان جوتو، در حال حرکتهای مکرر خود، بنظر می رسد که دارند پرواز می کنند. ژاپنی ها از طومارها برای بیان داستانهای دنباله دار استفاده می کردند.
از زمانهای کهن، ابناء بشر برای دستیابی به مفهوم حرکت در هنر خود تلاش کرده اند. از گراز هشت پای غارهای آلتا میرا در اسپانیای شمالی گرفته تا نقاشی های کنار باقیمانده های فراعنة مرده، این میل برای ثبت حرکت، یک تم مشترک در سراسر بیشترین تلاشهای هنری بشر بوده است.
انیمیشن واقعی نمی تواند بدون یک درک ابتدایی از قواعد اساسی چشم انسان بدست آید: دوام تصویر. این در ابتدا در سال 1828 توسط پل روژة فرانسوی که توماتروپ را اختراع کرد نشان داده شد. آن یک دیسک بود با یک نوار یا میخ که به هر دو طرف آن وصل شده بود. یک طرف دیسک، یک پرنده را نشان می داد و طرف دیگر یک قفس خالی را. وقتی که دیسک چرخانده می‌شد، پرنده در قفس به نظر می رسید. این نشان داد که وقتی چشم در معرض یک سری تصاویر قرار می گیرد، تصویرها را حفظ می کند.
دو اختراع دیگر برای پیشرفت انیمیشن کمک کرد. فناکیسمتوسکوپ. که توسط ژوزف پلاتو در 1826 اختراع شد، یک کارت مدّور بود که دور لبه‌هایش شکافهایی داشت. بیننده کارت را بالای یک آیینه نگه داشته و با چرخش کارت از داخل شکافها نگاه می کرد. از طریق یک سری طراحی ها حول محیط پیرامون کارت، بیننده شاهد پیشروی تصاویر بود که منجر به یک شکل در حال حرکت می شد. تکنیک مشابهی در زئوتروپ بکار رفت. در 1860، پیر دوینی یک نوار کاغذی حاوی ترسیم هایی را در داخل یک استوانة طبل مانند جا سازی کرد. طبل در روی یک محور می چرخید و بیننده به داخل شیارهای بالای طبل خیره می شد. شکل های روی سطح داخلی بطور ناباورانه ای زنده می شدند و به طرز معجزه آوری بطور مداوم دور می زد.
ساخت پروژکتور و دوربین حرکتی توسط توماس ادیسون و سایرین باعث ایجاد نخستین ابزار حقیقی و عملی ساخت انیمیشن شد. حتی هنوز هم انیمیشن با ساده ترین وسایل ساخته می شد.

انیمیشن سنّتیطلیعة کمیک استریپ امروزی در یک نقاشی دیواری مصری در حدود 2000 سال قبل از میلاد مشاهده می شود. در صفحات پی در پی، آن نشان دهندة حرکت های دو کشتی گیر در حالتهای مختلف است. در یکی از مهمترین تصاویر لئوناردو داوینچی، نشان می دهد که بالها در موقعیتهای مختلف چگونه به نظر می رسند. فرشتگان جوتو، در حال حرکتهای مکرر خود، بنظر می رسد که دارند پرواز می کنند. ژاپنی ها از طومارها برای بیان داستانهای دنباله دار استفاده می کردند.از زمانهای کهن، ابناء بشر برای دستیابی به مفهوم حرکت در هنر خود تلاش کرده اند. از گراز هشت پای غارهای آلتا میرا در اسپانیای شمالی گرفته تا نقاشی های کنار باقیمانده های فراعنة مرده، این میل برای ثبت حرکت، یک تم مشترک در سراسر بیشترین تلاشهای هنری بشر بوده است.انیمیشن واقعی نمی تواند بدون یک درک ابتدایی از قواعد اساسی چشم انسان بدست آید: دوام تصویر. این در ابتدا در سال 1828 توسط پل روژة فرانسوی که توماتروپ را اختراع کرد نشان داده شد. آن یک دیسک بود با یک نوار یا میخ که به هر دو طرف آن وصل شده بود. یک طرف دیسک، یک پرنده را نشان می داد و طرف دیگر یک قفس خالی را. وقتی که دیسک چرخانده می‌شد، پرنده در قفس به نظر می رسید. این نشان داد که وقتی چشم در معرض یک سری تصاویر قرار می گیرد، تصویرها را حفظ می کند. دو اختراع دیگر برای پیشرفت انیمیشن کمک کرد. فناکیسمتوسکوپ. که توسط ژوزف پلاتو در 1826 اختراع شد، یک کارت مدّور بود که دور لبه‌هایش شکافهایی داشت. بیننده کارت را بالای یک آیینه نگه داشته و با چرخش کارت از داخل شکافها نگاه می کرد. از طریق یک سری طراحی ها حول محیط پیرامون کارت، بیننده شاهد پیشروی تصاویر بود که منجر به یک شکل در حال حرکت می شد. تکنیک مشابهی در زئوتروپ بکار رفت. در 1860، پیر دوینی یک نوار کاغذی حاوی ترسیم هایی را در داخل یک استوانة طبل مانند جا سازی کرد. طبل در روی یک محور می چرخید و بیننده به داخل شیارهای بالای طبل خیره می شد. شکل های روی سطح داخلی بطور ناباورانه ای زنده می شدند و به طرز معجزه آوری بطور مداوم دور می زد.ساخت پروژکتور و دوربین حرکتی توسط توماس ادیسون و سایرین باعث ایجاد نخستین ابزار حقیقی و عملی ساخت انیمیشن شد. حتی هنوز هم انیمیشن با ساده ترین وسایل ساخته می شد.

 

فهرست برخی ازمطالب:

Contents

انیمیشن سنّتی 1

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 5

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 15

حرکت با سکون آغاز می گردد 15

 

از چشم اندازهای کهن، جرقه ای رو به پیش.... 16

 

طلیعة انیمیشن مدرن در بطن L.A. ( لس آنجلس) نهفته است. 16

 

علاقه بیشتر شد…. 18

 

و تا پایان دهة 70…. 18

 

و سپس نقطة عطف دیگری پدیدار شد ـ داستانی دربارة یک ربات با نام موبیل سوت گاندام. 19

 

عصر طلایی انیمیشن: دهة 80…… 19

 

ظهور و سقوط OVA ….. 21

 

یا انیمیشن های ویدیویی اوریژینال 21

 

موج سوم و مفهوم آن برای انسانها 23

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 23

و اکنون چه؟…… 23

انیمیشن سه بعدی کامپیوتری 24

« تکنیکهای انیمیشن » 25

3)سازه های مفصل دار» 26

4)انیمیشن مرحله ای» 28

جلوه های ویژه 30

مقدمه ای بر انیمیشن کامپیوتری 33

انواع سیستمهای انیمیشن سازی 35

کنترل حرکت سطح پایین 38

ـ فریم برداری اصلی ـ 38

 

دانلود تحقیق با موضوع انیمیشن سنتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی